نوشته شده توسط : رضا محمدیان

برچسب امنیتی

برچسب امنیتی( لیبل امنیتی) به برچسبی گفته می شود که مسئول یا صاحب کالا از باز شدن یا دستکاری شدن کالا مطلع می شود. از این نوع برچسب برای بسته بندی کارتن ها، پلمپ و مهروموم نمودن دربها و مناطق و ایمن سازی محصولات استفاده می شوند.

از مزایای برچسب امنیتی می توان به مقرون به صرفه بودن( این برچسب همه کاره، مقرون به صرفه و با کیفیت می باشد و در همه کسب و کارها جایگاهی ویژه پیدا کرده است) ، مانع از  جعل یا سرقت ( اگر شخصی برچسب را بکند علامت یا نوشته ای نظیر void روی کارتن به جا می گذارد)، دستکاری( سازمان‌ها و موسساتی که تولیدات خود را اجاره می دهند و یا برای آنها ضمانت تعیین می کنند، از برچسب امنیتی برای جلوگیری از دستکاری اشخاص غیر متخصص استفاده می نمایند)  و امکان رد یابی کالا ( یک برچسب می تواند دارای نام سازمان، شماره کالا، بارکد و… باشد)  اشاره نمود.

 

برچسب امنیتی

انواع

برچسب های امنیتی دارای انواع زیادی می باشند، که در این قسمت قصد داریم اجمالا”به تعدادی از آنها اشاره‌ای داشته باشیم:

برچسب پلمپ یک نوع لیبل امنیتی می باشد که از چسبندگی بالایی برخوردار است. برچسب پلمپ پس از کنده شدن  کلمات و جملاتی نظیر لوگو شرکت و یا هر عبارت و  جمله ای که مورد نظر مشتری باشد  را بر روی کالا نمایش می دهد.

برچسب وید(void) نوعی برچسب پلمپ است که بعد از  کنده شدن دیگر قابل استفاده نمی باشد. این نوع برچسب در رنگ های متنوعی تولید می شود و شامل دو نوع اثر گذار و بدون اثر می باشد.

برچسب لایه شونده نوعی برچسب است که برای حفظ و امنیت کالا مورد استفاده قرار می گیرد. این برچسب ها دارای یک روکش کاغذی هستند که اگر از سطح محصول جدا شود به صورت لایه لایه در می آیند و لذا امکان جدا کردن آنها از کالا وجود ندارد. اهم مزایای این برچسب عبارتند از: لایه لایه شدن آن به هنگام جدانمودن از سطوح، مقاوم در مقابل حرارت، مواد شیمیایی، حلال ها و آب، قابلیت چسبندگی برروی انواع سطوح و…

برچسب اسکرچ( لیبل رمزدار) یک برچسب پوششی امنیتی است که از ترکیب مواد مخصوصی تهیه می شود.   خاص بودن به این دلیل است که باید اولا”باخراش ناخن یا هر وسیله تیز دیگری به سادگی ازبین برود و ثانیا”نوشته یا شماره زیر برچسب به هیچ عنوان قابل رویت نباشد. مزیتهای این برچسب شامل: مخدوش شدن این برچسب به هنگام جدا نمودن از سطوح، قابلیت چسبندگی بر روی سطوح اغلب محصولات، قیمت مناسب، تنوع رنگ و… می باشد. 

برچسب های خردشونده( لیبل های گچی) برچسب هایی هستند که از موادی مانند گچ و آهک تهیه می شوند. این لیبل ها چون حالت شکننده  و نازک دارد  لذا قابلیت استفاده مجدد را ندارند و برای موارد امنیتی بسیار مناسب می باشند. از محاسن این برچسب مواردی نظیر این است که: هنگام جدا نمودن از سطوح خرد می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند، دارای چسبندگی بالا بوده و حتی برروی سطوح روغنی و ناصاف نیز می چسبند و مقاوم در برابر حرارت بالا می باشند.

برچسب های RFID این برچسب ها از یک   تراشه  کوچک  و یک آنتن ساخته شده اند و عملکرد آنها طوری است که اطلاعات بر روی برچسب مانند کد شناسایی از فواصل چند متری توسط دستگاهی خاص  قابل خواندن است. با توجه به  این که تراشه به کار رفته دراین برچسب ها  دارای حافظه می باشند لذا اطلاعات مربوط به ویژگی این کالا را در خود ذخیره می‌کند. ضمنا از این نوع برچسب برای رهگیری مسیر حرکت حیوانات نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

برچسب CERTIFICATE این نوع برچسب ها از متریال ،برش لیزری و چاپ چند بعدی مخصوصی ساخته می شوند که امکان  کپی برداری و جعل از آن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. از این برچسب ها غالبا” برای اسناد و اوراق بهادار، تقدیرنامه ها و …  استفاده می گردد.

هولوگرام  یک المان تصویری سه وجهی است که با استفاده از لیزر به صورت برچسب(لیبل) ساخته می شود و زیبایی ظاهری انحصاری از لوگو یا آرم گرافیکی شرکت را در لایه های سه بعدی به نمایش می گذارد. از مزایای این لیبل می توان به عدم امکان تکثیر مجدد، ضمانت اصالت محصول و جلوه زیبا را عنوان نمود.

برچسب امنیتی

کاربرد

به طور کلی کاربرد اصلی از برچسب های امنیتی برای استفاده در موارد سه گانه زیر می باشد:

1-در صورتیکه متقاضی می خواهد دو سطح یا دولبه را پلمپ نماید. چنانچه لیبل ها پس از نصب بر روی سطح محصولات، توسط اشخاص غیر مسئول و غیر مجاز دستکاری و یا جدا شوند، برچسب تغییر شکل داده و مشخص می شود که از محل موردنظر کنده شده است.

به عنوان مثال  افزایش امنیت محیط هواپیما برای خدمه و مسافران  از طریق جلوگیری از دسترسی اشخاص متفرقه به نقاط غیر مجاز ، جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به داخل اتومبیل صفر کیلومتر یا توقیف شده، با چسبانیدن لیبل امنیتی بین درز درب خودرو ها، حراست از آرای مردمی و جلوگیری از تقلب و دستکاری آرای در صندوق های اخذ رای، حفاظت از  اطلاعات الکترونیکی و قطعات کامپیوتری، جلوگیری از ورود متقاضیان به محل سالنهای برگزاری امتحانات قبل از شروع زمان قانونی و…

2- هنگامیکه سازنده ویا وارد کننده اصلی کالا و قطعات نیاز داشته باشد تا اصالت تولیدات و واردات( از نظر اصلی و یا متفرقه بودن) خود را برای مشتریان اثبات نموده و از سوئ استفاده های احتمالی افراد سود جو جلوگیری نماید. 

نظیر: با وجود بازارهای سیاه و دارو های تقلبی، برچسب زدن بر روی تولیدات دارویی به منظور تضمین اصالت باید در تمامی محصولات دارویی رعایت شود.

– در هنگام خرید، مشتریان با رویت برچسب امنیتی  از نو (آکبند بودن) کالا و محصول خریداری شده اطمینان حاصل می نمایند.

 

 

برای اجناس و محصولات حفاظتی استفاده از برچسب امنیتی ضرورتی انکار ناپذیر است، زیرا از چسبندگی بالایی برخوردار می باشد، به هیچ عنوان به سهولت از اموال جدا نمی شود، مناسب برای موارد حفاظتی است و دارای مقاومت بالا در برابر  عوامل محیطی(رطوبت و گرما) ، حلال و مواد شیمیایی   است.

 

برچسب امنیتی

ساخت

برچسب های امنیتی علاوه بر آنکه دارای انواع متفاوتی هستند، از نظر نحوه ساخت آنها نیز با یکدیگر فرق می کنند. در این بخش سعی داریم تا با مراحل ساخت برچسب امنینی هولوگرام آشنا شویم.

1- تولید عکس نخستین مرحله در تولید هولو گرام امنیتی ساخت عکس هولوگرامی( تصاویر دو بعدی و سه بعدی) می باشد. برای انجام این کار از ابزار نوری خاصی استفاده می شود که در آن تصویر اصلی ابتدا به صفحه‌ا ی فلزی از جنس نیکل و سپس به فرم نیکلی منتقل می شود. 

2- در مرحله بعد تصویر هولوگرام اصلی از سطح فرم نیکلی جدا می شود. (از این فرم پس از انجام فرآیند خوانا سازی، برای تولید تیراژ بالای هوگرام استفاده می گردد).

3- در مرحله سوم،  شکل تصویر هولوگرام را به صورت پیوسته روی رول منتقل می نمایند. 

4- در این مرحله و بوسیله دستگاهی مخصوص برجسته کاری صورت می گیرد.

5- در مرحله بعد رول برجسته شده به طور متوالی در دستگاه سلفون‌کشی حرکت کرده و پشت آن به چسب‌های پایه حلالی یا آبی آغشته می‌شود. پس از آن یک کاغذ با پوشش سیلیکونی روی آن کشیده می‌شود.

6- پس از چسب کاری،  لمینت کردن رول هولوگرام انجام می پذیرد.

7- در این مرحله نسبت به انجام برش کاری رول هوگرام، درشکل و ابعاد مورد نظر  مشتری به صورت ورقی اقدام می‌شود. 

8-در مرحله نهایی و پس از شماره گذاری ، رول های هولوگرام بسته بندی شده و آماده تحویل به مشتری می گردد.

 

برچسب امنیتی

قیمت

همان گونه که برچسب های امنیتی دارای انواع مختلفی می باشند.  قیمت هرکدام از این نوع برچسب های امنیتی نیز با یکدیگر متفاوت است و به طور کلی وابستگی مستقیمی با تیراژ( هرچقدر تعداد مورد درخواست بیشتر باشد قیمت ارزانتر خواهد بود) و ابعاد( این عامل در قیمت هولوگرام از ۲ جهت میتواند اثر گذار باشد، یکی در کلیشه اصلی اگر ابعاد هولوگرام از اندازه معمول بیشتر باشد و دیگری در مقدار استفاده از مواد لیبل هولوگرام، همچنین درهولوگرام های هات استامپ نیز از فرمول قیمتی خاصی طبعیت می کنند).

برچسب هولوگرام یکی از جذابترین، بهترین و زیباترین برچسب های امنیتی است . قیمت این برچسب، علاوه برموارد گفته شده تابع عوامل دیگری نیز می‌باشدنظیر:نوع هولوگرام، حنس هولوگرام، افکت های هولوگرام و…

نوع هولوگرام انتخاب انواع مختلف هولوگرام  که بر اساس تعداد و تنوع رنگ استفاده شده و یا هولوگرامهای دارای شماره سریال، بارکد و یا هولوگرامهای ترکیبی با کاغذ و یا با برچسب های پلمپ، در قیمت آن تاثیر می گذارد.

جنس هولوگرام در هولوگرام های برچسبی، میکرون فیلم مورد استفاده، نوع اثر گذاری فیلم از قبیل فیلم های کاملا حساس که هنگام کنده شدن لایه رویی جدا شده و قسمت متالایز بر روی سطح باقی می ماند و یا شکل خاصی بر جای میگذارد همانند VOID، باطل شد ، جلوه های ویژه هولوگرام و… در قیمت برچسب تاثیر زیادی دارند.

افکت های امنیتی این قسمت برچسب هولوگرام مربوط به مستر هولوگرام( کلیشه اصلی) می باشد و فقط برای یک بار یک هزینه ثابت پرداخت می شود و صرفا” در مسترهای خاص با افکت های فوق امنیتی دارای  قیمت به میزان کمی بالا تری می باشند.

برای سفارش و ساخت انواع لیبل های امنیتی   با  شرکت نشانه ساز تماس بگیرید:

                2188842300، 2188843200 و   09122488874



:: برچسب‌ها: برچسب امنیتی، برچسب، ساخت لیبل امنیتی، قیمت لیبل ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

لوح تقدیر آلومینیومی

لوح تقدیر صفحه‌ای است از فلز،  سنگ،  پلکسی‌ و… که نوشته و لوگوی مورد درخواست برروی آن چاپ و یا حکاکی می‌شود. این لوح برای قدردانی و سپاس به اشخاص/موسسات/شرکتهای برگزیده در فعالیت های علمی، پژوهشی ، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی، بازنشستگان، کارمندان نمونه، دانشجویان و دانش آموزان نمونه و…. آماده و اهداء می گردد.

بهترین نوع لوح تقدیر ، قطعه ای است که از موادی نظیر : فلز، چوب، سنگ ، کاعذ گلاسه تولید می گردد بسیار مورد توجه مسئولین سازمانها و شرکت ها می باشد.  یکی از مزایای تقدیر نامه این استکه، هرسازمان و موسسه ای می تواند لوح تقدیر اختصاصی برای خود داشته باشد. 

 

شرکت نشانه ساز دارای سابقه طولانی در زمینه تولید انواع متعدد لوح های  تقدیر در شکل هاو مدل های متنوع نظیر: لوح های تقدیر فلزی(برنجی، آلومینیوم، استیل) غیر فلزی (پلکسی گلس و مولتی استایل)، چوبی، کاغذی ،سنگی و…  می‌باشد.

 

 لوح تقدیر آلومینیومی

ساخت

 لوح های سپاس(لوح تقدیر، لوح یادبود، تقدیرنامه) فلزی حجمی است ازجنس آلومینیوم، برنج ویا استیل که به عنوان پرکاربردترین  مدل های لوح تقدیر شناخته می‌شوند.

برای ساخت لوح های تقدیر آلومینیومی  از ورق های آلومینیوم خاص با کیفیت عالی برای چاپ حرارتی استفاده می‌گردد. از مزیت های دیگر این ورق ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

چاپ برروی این نوع ورق های آلومینیومی، بسیار مقاوم بوده و به راحتی پاک نمی شوند.

هیچ محدودیتی در نوع چاپ و حکاکی برروی آنها وجود ندارد.

قابلیت هرنوع رنگکاری و تعداد رنگ را دارا می باشند. اما غالبا” از دو رنگ نقره و طلایی برای ساخت آن استفاده می گردد.

تولید این نوع لوح تقدیر با تیراژ بالا در مدت زمان کوتاه نیز از محاسن مهم آن می‌باشد.

مراحل ساخت لوح تقدیر آلومینیومی به این صورت است که تصویر، نوشته و یا لوگوی مورد درخواست به روش چاپ حرارتی سابلیمیشن بر روی سطح آلومینیومی لوح چاپ می‌شود.

 

 

لوح تقدیر آلومینیومی

قیمت

 قیمت لوح تقدیر آلومینیومی نیز همانند سایر الواح تقدیر فلزی وابسته به عوامل مختلفی می‌باشد. این عوامل به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر روی قیمت آن تاثیر می گذارند.

عوامل مستقیم نظیر: نوع و جنس آلومینیوم مورد استفاده، ابعاد ورق لوح، تعداد مورد درخواست، نوع رنگ مورد نظر(نقره ویا طلایی) و … می‌باشد.

ازعوامل غیر مستقیم می توان به نوع و جنس جعبه لوح تقدیر اشاره نمود، به طوری که اگر جنس جعبه از چوب اعلا با روکش جیر یا مخمل باشد دارای قیمت متفاوت و بیشتری  خواهد بود.

در ادامه توصیه می شود، قبل از سفارش درخواست ساخت و خرید لوح تقدیرآلومینیومی و به منظور آگاهی از قیمت انواع مختلف لوح ها ی تقدیر،  حتما” از کارشناسان و متخصصین  مجرب شرکت نشانه ساز مشاوره بگیرید.

لوح تقدیر از طرفی بهترین هدیه تبلیغاتی برای معرفی شرکت و موسسات دولتی و خصوصی است و از طرف دیگر بیانگر محبت قلبی اهداء کننده لوح به دریافت کننده آن می‌باشد.

برای سفارش و ساخت انواع لوح تقدیر آلومینیومی با  شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

         02188842300،  2188843200 ،  09122488874



:: برچسب‌ها: ساخت لوح تقدیر، لوح تقدیر آلومینیومی، لوح تقدیر فلزی، سفارش لوح تقدیر، قیمت لوح تقدیر، لوح تقدیر ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

لوح تقدیر چوبی

 

لوح تقدیر از زمانهای قدیم و برای قدردانی از افراد مسئولیت پذیر و موفق استفاده می‌شده است. به عبارت دیگر، به منظور سپاسگذاری و جبران قسمتی  از خدمات ارزشمند و فعالیتهای پرسنل یک موسسه/شرکت/ سازمان و ….  لوح تقدیرارائه می‌گردد.

لوح تقدیر همچنین نمادی گرانمایه و ماندگاراست که بیانگر تلاش‌ها و نکات برجسته ذینفعان می‌باشد.

لوح تقدیر دارای انواع متنوعی می‌باشد، که در این مجال کوتاه قصد داریم مطالبی در مورد نحوه ساخت و قیمت لوح تقدیر چوبی بیان نماییم.

 
لوح تقدیر چوبی

 

ساخت

لوح های تقدیر چوبی یکی از زیباترین مدل های لوح های تقدیر است. این گونه الواح همانطوری که از اسمشان مشخص می‌باشد از جنس چوب ساخته می‌شوند. چوب مورد استفاده معمولا” از جنس MDF می‌باشد، ولی در برخی اوقات از تخته ،فیبرو سایر انواع چوب نیز استفاده می‌گردد. به زبان ساده فرآیند کار ساخت این نوع لوح تقدیر با توجه به تنوع زیادی که دارند متفاوت می‌باشد.  در این قسمت برای آشنایی مشتریان گرامی  لازم است در مورد نحوه تولید هرکدام از آنها مطالبی را بیان نماییم.

ابتدا جنس چوب مورد نظر انتخاب شده و  شکل ظاهری آن براساس درخواست مشتری طراحی می‌گردد. سپس اقدام به چاپ متن لوح تقدیر(‌از قبل تهیه شده‌است) برروی چوب مورد می‌گردد.

لازم به ذکر است که چاپ برروی چوب به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می‌گیرد. 

در روش مستقیم با استفاده از دستگاه‌های مختلف( نظیر فلت بد، لیزر، سی ان سی،چاپ سیلک، هویه و …) متن، تصویر و یا لوگوی مورد نظر شرکت یا موسسه را مستقیما” برروی چوب چاپ و حک نمایند.

 در روش غیر مستقیم چاپ به این شکل عمل می‌شود که متن،  نوشته، تصویر و لوگوی درخواستی شرکت یا سازمان را ابتدا روی کاغذ لمینت، وینیل و … چاپ می‌گردد و سپس بر روی چوب لوح تقدیر چسبانده می‌شوند. 

71

قیمت

 بهای لوح‌های تقدیر چوبی به عوامل گوناگونی ارتباط دارد که مهمترین این عوامل عبارتنداز: نوع چوب مورد استفاده، طرح و مدل لوح، جنس جعبه لوح، روش چاپ ،نوع قاب لوح، تعداد مورد درخواست، ابعاد لوح تقدیر، تعداد رنگ و… بستگی دارد.

در صورتیکه  مشتریان گرامی تمایل داشته باشند از متریال‌ها و  مواد دیگری استفاده گردد، مسلما”هزینه آن‌ تغییر می کند. لذا برای اطلاع از کم و کیف قیمت آن با شرکت نشانه ساز تماس بگیرید. همکاران ما با توجه به نوع درخواست شما هزینه آن را  محاسبه  و خدمت شما اعلام می‌نمایند. 

همانگونه که عنوان گردید یکی دیگر از عوامل موثر  در تعیین قیمت لوح تقدیر چوبی  ابعاد آن است. قیمت لوح با توجه به اندازه آن نیز تغییر می نماید. 

جعبه لوح نیز از عوامل تاثیر گذار دیگری است که هزینه بر می‌باشد و در صورتیکه لوح تقدیر برای قرارگرفتن روی دیوار طراحی شود مسلما” هزینه جعبه از آن کسر می‌گردد.  

روش چاپ لوح را می‌توان از هزینه بر ترین عواملی دانست که اثر بسزایی در قیمت آن دارد چرا که  روش سی ان سی  جزء گرانترین نوع چاپ می‌باشد.

 

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز آمادگی دارد علاوه بر ساخت لوح های تقدیر چوبی، سایر لوح های تقدیر و تقدیرنامه ها را در انواع و مدلهای گونا گون و متنوع دیگر را نیز تولید نماید.نظیر: لوح های تقدیر برنجی، استیل، آلومینیوم، پلکسی، مولتی استایل، کاغذی،کاشی و سنگی

برای سفارش و ساخت انواع لوح تقدیر با  شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

         02188842300

         02188843200 

        09122488874



:: برچسب‌ها: لوح تقدیر، لوح تقدیر چوبی، لوح تقدیر برنجی، ساخت لوح تقدیر، قیمت لوح تقدیر، سفارش لوح تقدیر ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

لوح تقدیر برنجی

لوح تقدیر را با اسامی و عناوین دیگری نظیر تقدیرنامه، لوح یادبود، لوح سپاس، لوح تشکر و … نیز می شناسند.

غالبا” از لوح تقدیر در مسابقات داخلی و بین المللی، گردهمایی ها، همایش ها، جشنواره های مختلف فرهنگی، اجتمایی، هنری، ورزشی و … به منظور تجلیل از بر گزیدگان رشته های مختلف علمی، هنری، ورزشی، فرهنگی، قدر دانی از کارمندان نمونه، بازنشستگان موسسات و شرکتهای دولتی و خصوصی و همچنین تشکر از اساتید، دانشجویان، معلمان ، دانش آموزان نمونه و … تقدیم می‌گردد.

 

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز پیشرو در ساخت انواع مختلف الواح  تقدیر در مدلهای متنوع نظیر: لوح های تقدیر چوبی، فلزی(برنجی، آلومینیوم، استیل) غیر فلزی(پلکسی گلس و مولتی استایل)، کاغذی ،سنگی و کاشی می‌باشد.

 

لوح تقدیر برنجی

ساخت

لوح های تقدیر فلزی از متنوعترین و پرکاربردترین مدل های الواح  تقدیر می باشد. برای ساخت این نوع از لوح های تقدیر معمولا” از سه نوع متریال استیل، برنج و آلومینیوم استفاده می شود.

 متناسب با نوع سفارش روش‌های گوناگونی برای ساخت  لوح های تقدیر برنجی وجود دارد، که غالبا” به دو روش  اسید کاری و  ریخته گری ساخته می شوند.

اسید کاری یا  خوردگی فلز، یکی از متداولترین روش ها ی حک و چاپ می باشد، که ابتدا نوشته، تصویر و لوگوی مورد درخواست مشتری را با استفاده از اسپری مخصوص، ماژک، چاپگر ویا قلم ضد اسید روی صفحه برنجی لوح تقدیر طراحی می نمایند و پس از آغشته نمودن با اسید، نوشته و تصویر طراحی شده  روی صفحه برنجی حک و چاپ می گردد.

ریخته گری نیز یکی از روشها برای ساخت لوح تقدیر برنجی است. در این روش ابتدا متن لوح تقدیر و تصاویر مربوطه به روش لیزر  تهیه شده و سپس اقدام به ساخت کلیشه می گردد.

در مرحله بعد از روی طرح اولیه قالب سیلیکونی تهیه شده و از سرب مذاب پر می شوند.

لوح های تقدیر پس از خنک شدن از قالبها جدا شده و بر روی آنها عملیات  ماشین کاری ، آبکاری و رنگ کاری انجام می شود.

 زیبا ترین و فاخرترین نوع این لوح ها، لوح برنجی با آبکاری طلا می باشد.

لوح تقدیر برنجی

قیمت

جهت برآورد اولیه قیمت لوح تقدیر برنجی لازم است نخست با  کارشناسان کارآمد شرکت تبلیغاتی نشانه ساز در این زمینه مشاوره بگیرید.

هزینه طراحی و ساخت لوح تقدیر طبق  خواسته مشتری ممکن است از متغیرهای مختلفی برخوردار باشد که  تنوع لوح تقدیر را زیاد می کند.

کارشناسان ابتدا ضرورت ها و معیارهای مشتری را برای طراحی و ساخت لوح تقدیر اخذ می نمایند و سپس با توجه به برآیند مطالب گفته شده  و نیز براساس نوع متریال به کار رفته در آن و مدت زمانی تقریبی که برای ساخت لوح تقدیر صرف خواهد شد و همچنین تیراژ مورد نظر مشتری اقدام به محاسبه قیمت لوح تقدیر می نمایند و مبلغ تمام شده را  به مشتری اطلاع می دهند.

علی ایحال و به طور کلی  قیمت لوح‌های تقدیر برنجی متاثر از عاملهای مختلفی است که اهم آنها عبارتنداز:  طرح و مدل لوح، جنس جعبه لوح، روش چاپ و حک ،نوع قاب لوح، تیراژ ، ابعاد لوح تقدیر، نوع آبکاری، تعداد رنگ و… وابسته می باشد.

در صورتیکه  شما  تمایل داشته باشید برای لوح تقدیر از مواد و متریال دیگری با کیفیت بالا استفاده گردد، قطعا” قیمت آن‌ تغییر خواهد کرد و بسته به آن مواد میزان افزایش قیمت نیز تفاوت می نماید. 

 

برای سفارش و ساخت انواع لوح تقدیر برنجی با  شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

         02188842300،  2188843200 ،  09122488874



:: برچسب‌ها: لوح تقدیر، لوح تقدیر فلزی، لوح تقدیر برنجی، ساخت لوح تقدیر، قیمت لوح تقدیر، سفارش لوح تقدیر ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پلاک الکتروفرمینگ

مقدمه

 الکتروفرمینگ (قطعه سازی الکتریکی) که به عناوین دیگری مانند گالوانوپلاستی و الکتروتایپینگ نیز شناخته می شود. به تعبیری الکتروفرمینگ عبارت است از  ساخت انواع قطعه های هنری و مهندسی به وسیله آبکاری بر روی الگویی خاص می باشد. این روش دارای قابلیت های زیادی می باشد. نظیر توانایی آسان جدا کردن مدل از الگو و یا کپی کردن سطوح با نقش های پیچیده ، به این  معنی که سطوحی با کیفیت براق، نیمه براق، صاف، مات،  ناهموار، عاجدار و یا مکملی از این موارد را بدون نیاز به عملیات ماشین کاری و پولیش کاری خاصی، پس از یک بار ساخت به آسانی و به دفعات زیاد تکثیر نمود.

به عبارت دیگر در صورتیکه ساخت قطعات فلزی با سایر روش های صنعتی غیر ممکن باشد، به راحتی با روش الکترو فرمینگ قابل انجام است. هر نوع حکاکی  سطحی ( نظیر چرم و چوب) را می توان در قالب های دایکست، پلاستیکی و دیگر قالب ها به راحتی ایجاد کرد. فلزاتی نظیر: مس ، نقره ، آهن و نیکل به سهولت قابلیت الکتروفرم شدن را دارا می‌باشند.

از مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

توانایی تولید،تکثیر قطعات و اشکال پیچیده با تلورانس ابعادی بالا، سطح نهایی خوب و خواص متالورژیکی بالا 

هزینه ی پایین تولید ماکرو و میکرو قطعات 

روشی رقابتی در صنعت تولید قطعات دقیق 

محصولات تولید شده  فلزاتی قوی ، درجه بالا و مقاوم در برابر سایش 

سطح داخلی قطعات دشوار برای پردازش می تواند به شکل سطح خارجی هسته درآید و فلزی که به سختی تشکیل می شود را می توان به یک ماده هسته ای تبدیل کرد که به راحتی شکل می گیرد. (مانند موم ، رزین ، و غیره) ، بنابراین نمی توان آن را با روش های دیگر ساخت. (یا دشوار) شکل خاص قسمت تمام شده

 تولید با دقت خطوط نازک ( نظیر ماشینکاری بسیار دقیق ، پردازش اشکال پیچیده قطعات) 

ساخت محصولاتی با دقت، ابعاد بالا و سطح خوب  

امکان قراردادن قطعات ساختاری چند لایه و قطعات مختلف فلزی و غیر فلزی را  در یک ورق 

از کاربردهای روش الکترو فرمینگ می توان موارد زیر را ذکر کرد:

ساخت ابزارها و قالبها

تولید سیستم های میکرو الکترومکانیکی

ساخت میکرو قطعات صنایع پزشکی، برق و الکترونیک، هوافضاو…

انجام ریخته گری الکتریکی

ساخت جواهر آلات و کارهای تزیینی

استفاده در صنعت چاپ اسکناس

ساخت پلاک الکترو فرمینگ

 

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز، سازنده انواع پلاک های حروف برجسته با روش الکتروفرمینگ چسب دار به شکل دو بعدی و سه بعدی از جنس نیکل و… در ۲۰ طیف رنگ متنوع، ضخامت ۰٫۴ میلیمتر مناسب ماشین آلات صنعتی، صنایع لوازم خانگی و الکترونیکی ، صنایع تولیدی کیف و کفش ، سررسید، هدایای تبلیغاتی و …

محاسن پلاک الکتروفرمینگ

پلاک الکتروفرمینگ از مزایای فراوانی برخوردار می باشد. این امر باعث شده است تا این نوع پلاک، مشتریان زیادی را به سمت خود جلب و جذب نماید. 

اهم محاسن پلاک الکتروفرمینگ عبارتند از:

اولین حسنی که می توان برای این نوع پلاک قائل شویم، واز مزایای بسیار مهم آن به حساب می‌آید. مقاوم بودن در برابر حرارت و ساییدگی است.

از مزایای دیگر پلاک الکترو فرمینگ، می توان به ماندگاری بالا، نصب آسان، دارای جلوه‌ای زیبا، طراحی تصاویر و حروف به صورت برجسته، قیمت مناسب، قابلیت طراحی بزرگ و متعدد، سهولت در طراحی تصاویر و تنظیمات پیچیده، قابلیت تولید در تیراژ زیاد و کیفیت بالا، امکان ساخت پلاک های دو بعدی و سه بعدی، قابلیت ساخت با تنوع رنگ زیاد، وزن سبک، قابل ارسال از طریق پست اشاره نمود.

کاربردپلاک الکتروفرمینگ

همانگونه که عنوان گردید کاربردهای روش الکترو فرمینگ بسیار زیاد است که یکی از این کاربردها ساخت پلاک  می باشد.

پلاک الکترو فرمینگ نیز خود دارای موارد استفاده و کاربرد فراوانی است که می توان به اهم آنها به شرح زیر اشاره نمود:

نصب برروی لوازم برقی نظیر یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و …

نصب برروی لوازم چوبی مانند سرویس خواب، سرویس مبلمان، کابینت آشپزخانه و…

نصب برروی لوازم اداری مثل کامپیوتر، تلفن، میز تحریرو…

نصب برروی ماشین آلات صنعتی(اعم از سبک و سنگین)

نصب برروی لوازم بهداشتی، آرایشی و پزشکی و…

پلاک الکتروفرمینگ

ساخت پلاک الکتروفرمینگ

برای ساخت پلاک الکتروفرمینگ از یک روش بسیار تخصصی به نام شکل‌دهی الکتریکی استفاده می شود.

دراین روش  قطعه‌های فلزی (پلاک) به وسیله رسوب دهی الکتریکی و با استفاده از الکترولیز ، فلز را بر روی یک محور (مندرل manderel) رسوب می‌دهند. این محور صرفا” نقش شکل‌ دادن به قطعه فلزی در زمان رسوب‌ دهی را بازی می کند، و در انتها منفک می‌شود.

این روش با آبکاری الکتریکی فرق می کند. زیرا در این روش ضخامت بیشتر می باشد و از آن علاوه بر پوشش‌ دهی صفحه، بلکه برای ساخت یک قطعه  استفاده  می گردد. همچنین در روش  شکل دهی الکتریکی محور از قطعه جدا می شود. اما در آبکاری الکتریکی، محور بخشی از قطعه نهایی‌ می باشد که رسوب نقش پوششی بر روی آن را دارد.

در شکل‌دهی الکتریکی ساده، یک حمام الکترولیت برای نمایش نیکل یا سایر فلزات شکل پذیر( نقره، مس،آهن و…) با الکتریک بر روی یک صفحه طرح دار رسانا مانند استیل ضد زنگ استفاده می‌شود. هنگامی که فلز رسوب داده شده به ضخامت مورد نظر رسید، الکتروفرم اصلی از لایهٔ قبلی جدا می‌شود. این عملیات امکان تکثیر با کیفیت بالا قطعهٔ اولیه (پایه) را داده و اجازهٔ تولید با  قیمت پایین، تکرارپذیری بالا و عملیات کنترل عالی را می‌دهد. اگر مندرل (محور) از مواد نارسانا درست شده باشد، می‌توان آن را توسط ماده‌ای رسانا پوشش داد. از لحاظ تکنیکی این روندی از سنتر یک شی فلزی با کنترل آبکاری فلز است که از یک محلول الکترولیز عبور می‌کند.  قطعه‌ای که از روش الکتروفرمینگ تولید می‌شود می‌تواند یک قسمت دائمی نهایی تولید بوده یا موقت باشد و بعدا”جدا شود تا صرفا”به شکل فلزی باقی بماند.

پلاک الکتروفرمینگ

قیمت پلاک الکتروفرمینگ

باتوجه به اینکه پلاک الکتروفرمینگ از مدلها و انواع گوناگون و متنوعی برخوردار است. لذا عاملهای متعددی نیز در ساخت آن دخیل می باشند.

اهم این عوامل شامل: نوع متریال  (نیکل، نقره، مس،آهن، طلا و … ) است که قیمت هرکدام از آنها متفاوت می باشد. ابعاد پلاک به طور معمول (‌30*20) است و اگر این ابعاد تغییر کند در تغییر قیمت آن نیز موثر می باشد. تیراژ درخواست( هرچقدر تعداد درخواست تولید پلاک بیشتر باشد قیمت ارزانتر می شود. لازم به ذکر است حداقل درخواست یک برگه می باشد، نوع و تعداد رنگکاری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچقدر کیفیت رنگ بالاتر باشد و طیف های آن بیشتر باشد(حداکثر 20 طیف رنگ) قیمت تمام شده پلاک زیادتر خواهد بود. 

توصیه می گردد قبل از ارائه سفارش در مورد نوع پلاک و برآورد قیمت، ازکارشناسان و متخصصین شرکت نشانه ساز مشورت بگیرید.

پلاک حروف برجسته الکتروفرمینگ در قالب یک برچسب در ابعاد گوناگون با چسبندگی فوق العاده و اطمینان بخش مناسب برای هرنوع محصول اعم از ماشین آلات سبک و سنگین صنعتی، لوازم خانگی اعم از برقی، چوبی، پاستیکی و…، لوازم بهداشتی، آرایشی و پزشکی بازیبایی خیره کننده با طیف رنگ بالا، مقاوم در برابر سایش، حرارت و رطوبت

بااین پلاک محصولات خود را شیک و لوکس معرفی نمایید.

برای سفارش و ساخت پلاک الکتروفرمینگ با شرکت تبلیغاتی نشانه ساز تماس بگیرید:

         02188842300،  2188843200 ،  09122488874



:: برچسب‌ها: ساخت پلاک الکتروفرمینگ، قیمت پلاک الکتروفرمینگ، سفارش پلاک الکتروفرمینگ، پلاک فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

متن لوح تقدیر روز دانشجو

تاریخچه

در هرجامعه‌ای دانشجویان به عنوان روشنفکران  و آگاهترین آنها شناخته می‌شوند. این نسل که عموما” جوانان هستند و دغدغه های کشور را به طور مستمر رصد می‌کنند و از وضعیت کشور نیز اطلاع کامل دارند. از جمله این موارد اعتراض دانشجویان دانشگاه تهران به دیدار نیکسون معاون رییس جمهور آمریکا با محمد رضا پهلوی شاه ایران در 16 آذر سال  1332 

( حدود 4 ماه پس از کودتای 28 مرداد سال 1332) بود. این اعتصاب و تظاهرات دانشجویان با سرکوب عوامل رژیم شاهنشاهی مواجه شد و منجر به شهادت سه تن از این دانشجویان به نام های احمد قندچی، آذر (مهدی) شریعت‌رضوی و مصطفی بزرگ‌نیا گردید.

 بعداز پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، روز 16 آذر به طور رسمی در تقویم ایران به عنوان روز دانشجو نامگذاری گردید.

 

همه ساله به مناسبت روز دانشجو برنامه های متنوعی در دانشگاههای سراسر ایران برگذار می‌شود، نظیر: سخنرانی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ارائه لوح تقدیر به دانشجویان برگزیده و …، 

برای آشنایی بیشتر در قسمت پایین صفحه نمونه‌هایی از متن لوح تقدیر روز دانشجو آورده شده است:

ارائه لوح تقدیر به دانشجویان برتر

جناب آقای ……..

تلاش بی دریغ و شبانه روزی  جنابعالی را درراستای تعالی و افزایش ارتقاء کمی و کیفی آموزش دانشجویان و امکانات  موسسه/دانشگاه/مرکزآموزش……….. در طول دوران تحصیلی صمیمانه ارج می نهیم.  در همه شئونات زندگی موفقیت و سربلندی را برای شما و خانواده محترمتان خواستارم.

ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو خدمت جنابعالی، از پروردگار یگانه طول عمر با عزت به همراه افزایش و ارتقای سودمند علم و دانش روز افزون شما را خواستارم.

                                                                              مدیر موسسه/دانشگاه/مرکزآموزش                 

متن تقدیرنامه ریاست دانشگاه به مناسبت روز دانشجو

دانشجوی گرامی آقای/خانم ……

خداوند منان را شاکریم که این فرصت ارزشمند کسب علم و دانش و کسب افتخارات بزرگ داخلی  و بین المللی را به دانشجویان ما اعطا نمود. این  ارتقاء و بالندگی دانشجویان گرامی در خور تحسین و احترام است. شما دانشجوی دانشگاه ………… موجب سر بلندی و سرافرازی ایران اسلامی هستید.

بدینوسیله روز دانشجو را خدمت جنابعالی و خانواده محترمتان تبریک عرض می نما یم و از خداوند متعال سربلندی  و موفقیت روزافزون شما را در تمامی عرصه های علمی و پژوهشی مسئلت دارم.

                                                                                                   ریاست دانشگاه

لوح تقدیرروز دانشجومتن لوح تقدیر روز دانشجو

متن تشکر از دانش آموختگان

دانش آموخته گرامی

 با توکل و لطف پروردگار هستی بخش و با پشتکار و تلاش در خور ستایش، موفق به  دریافت رتبه برتر در زمینه……….. گردیده‌اید. 

 تقارون روز دانشجو و کسب این موفقیت بزرگ را از طرف خود و سایر همکاران به شما تبریک گفته و به منظور قدردانی و تشکر از کلیه زحماتی که تابه امروز کشیده‌اید،  این لوح تقدیررا خدمتتان تقدیم می نمایم.  

 امیدوارم توفیق و سرافرازی روزافزون در همه عرصه‌های علمی و پژوهشی را بدست آورید.

                                                                                                          و من ا… التوفیق

                                                                                                                مدیرعامل 

متن تقدیر و تشکراز دانشجوی فرهیخته

 فرهیخته گرامی 

موفقیت غرور انگیز شما را در مرحله نهایی مسابقات دانشجویی……………..  در رشته‌ی …………………….را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بدینوسیله ضمن تبریک روز دانشجو و برای قدردانی و تکریم از کسب این دستاورد بسیار مهم و نیز به منظور جبران جزء کوچکی  از زحمات شما در عرصه‌های علمی و پژوهشی، این تقدیرنامه تقدیم می‌گردد.

ازخداوند متعال سربلندی و سعادت دائمی را برای شما و خانواده گرامی مسئلت می نمایم.

                                                                                                                 با احترام

                                                                                                              معاون دانشگاه 

شرکت نشانه ساز آمادگی دارد تا سفارشات شما در مورد تهیه متن لوح تقدیر روز دانشجو را با کیفیت و قیمت مناسب انجام دهد.

برای سفارش با شماره تلفن‌های 02188842300 و 02188843200 تماس حاصل فرمایید.



:: برچسب‌ها: لوح تقدیر، لوح سپاس، ساخت لوح تقدیر، ساخت متن لوح تقدیر نوروزی، قیمت متن لوح تقدیر، متن لوح تقدیر روز دانشجو روزپرستار، متن لوح تقدیر روز پزشک ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()